I Was Born This Way lyrics

Lady Gaga: Nothing to do with this post
I Was Born This Way Lyrics

"I Was Born This Way" was originally a disco era song by the legendary artist Valentino, released in 1975, then by Carl Bean in 1977, and followed up in 1995 by country singer Johnny Rodriguez. I Was Born This Way was written by Messrs Chris Spierer and Bunny Jones.

The record was first released on Gaiee Records and performed by Valentino formerly of the Dynamic Superiors.

The writers sought to publicise gay issues with the song. The song's lyrics were thus about a man who proclaims that he's a homosexual and that he was "born this way". The song was one of the first gay disco songs written specifically for the gay community, well before the Village People took on that specific mantle.

This song is not to be confused with the lyrics of Lady Gaga's song, Born This Way. Her song is merely inspired by this song. That said, Gaga is a well known supporter of gay rights, so it's no surprise she's chosen these lyrics as her inspiration.

Anyways you came here for the lyrics.

I Was Born This Way lyrics:

I'm walking through life in nature's disguise
You laugh at me and you criticize
'Cause I'm happy, carefree and gay
Yes, I'm gay
Ain't no fault - it's a fact
I was born this way - yeah
Now I won't judge you - don't you judge me
We're all the way nature meant us to be

Chorus
I'm happy, I'm carefree and I'm gay
I was born this way

You call me strange 'cause you don't understand
God's role for me in life's overall plan
I've learned to hold my head up high
Not in scorn nor disgrace
Doin' my thing individually
Entwined with this human race

Now I won't judge you - don't you judge me
We're all the way nature meant us to be

Chorus

You laugh at me and you got the nerve to criticize
If I were you I'd sit down
And consider what you're doin'
Love me and I love you
And together ain't no tellin' what we'll do
Yeah - born I said
From a little bitty bitty boy
I was born this way

I love you, I love you
And even you - born this way - yeah
I'm tellin' y'all one more time
I was born this way, proud to tell it
I was born this way
Gonna shout it, tell the world about it
I was born this way

Check out Lady Gaga's Lyrics to You and I


Check out the lyrics to Born Again Tomorrow' by Bon Jovi

Hooker on a Church Corner Lyrics Lady Gaga





This song ended up being released as Government Hooker.


Hooker on a Church Corner Lyrics Lady Gaga

This is possibly the title of a Lady Gaga song from her new album, Born this Way. Time will tell.

Hooker on a Church Corner Lyrics Lady Gaga

I know I'm just the avergage girl
Doesn't matter but i live in a futuristic world
But I think I can use a life with you

CHORUS 

She is a hooker on a street corner,
The stars shine on me and you
Telling me we're meant to be
But I know we're meant to be
Your so perfect for a girl like me
Me and you are supose to be together, cuz I'm you hooker on a street corner (street corner)
baby, I'll make you so much warmer (warmer)
I'm your hooker on a street corner


I can't say I hate you
I can say I love you
You can't say you love me
Why try hooking up with you

CHORUS :
She is a hooker on a street corner,
The stars shine on me and you
Telling me we're meant to be
But I know we're meant to be
Your so perfect for a girl like me
Me and you are supose to be together, cuz I'm you hooker on a street corner (street corner)
baby, I'll make you so much warmer (warmer)
I'm your hooker on a street corner

Bridge section:

What is love (love)
Oh baby, don't hurt me (oh no)
Don't hurt me no more
Oh, baby don't hurt me
Don't hurt me no more (Oh no)

CHORUS :
She is a hooker on a street corner,
The stars shine on me and you
Telling me we're meant to be
But I know we're meant to be
Your so perfect for a girl like me
Me and you are supose to be together, cuz I'm you hooker on a street corner (street corner)
baby, I'll make you so much warmer (warmer)
I'm your hooker on a street corner

She is a hooker on a street corner,
The stars shine on me and you
Telling me we're meant to be
But I know we're meant to be
Your so perfect for a girl like me
Me and you are supose to be together, cuz I'm you hooker on a street corner (street corner)
baby, I'll make you so much warmer (warmer)
I'm your hooker on a street corner

Outro:
I'm your hooker on a street corner, boy I've always wanted to make you warmer.
Check out Lady Gaga's Lyrics to Born this Way including Judas and Bad Kids.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...